Miksi asiakaskokemuksen täytyy olla strateginen painopiste? Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Vain kykenemällä täsmällisesti vastaamaan näihin kysymyksiin asiakaskokemuksesta voi tulla luontainen osa organisaatioiden johtamisjärjestelmää.
Hannu Saarijärvi ja Pekka Puustinen julkaisivat syyskuussa 2020 kirjan ”Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten” (Docendo), jonka teemoihin kytkeytyy myös uusi Asiakaskokemuksen johtaminen -koulutus.
Järjestäjä
Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut
Yhteyshenkilö
Mari Vuolle
asiakkuuspäällikköHaluatko oppia lisää?
Järjestämme asiakaskokemuksen johtamiseen liittyvän koulutuksen 12.4.2021 - 15.6.2021, jonka hakuaika päättyy 22.3.2021.