Hymynaamoja

Ilmoittautumisaika päättyy 7.2.2021,21.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tervetuloa virittäytymään ajankohtaiseen asiakaskokemuksen teemaan. Webinaarissa professori Hannu Saarijärvi ja Pohjola Vakuutuksen varatoimitusjohtaja Pekka Puustinen johdattelevat osallistujat pohtimaan asiakaskokemuksen merkitystä organisaation menestymisessä.

Miksi asiakaskokemuksen täytyy olla strateginen painopiste? Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Vain kykenemällä täsmällisesti vastaamaan näihin kysymyksiin asiakaskokemuksesta voi tulla luontainen osa organisaatioiden johtamisjärjestelmää.

Hannu Saarijärvi ja Pekka Puustinen julkaisivat syyskuussa 2020 kirjan ”Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten” (Docendo), jonka teemoihin kytkeytyy myös uusi Asiakaskokemuksen johtaminen -koulutus.

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Yhteyshenkilö

Mari Vuolle

asiakkuuspäällikkö
Jatkuvan oppimisen palvelut
Sähköpostiosoitemari.vuolle [at] tuni.fi
puhelinnumero+358407710009
Hervannan kampus
Mari Vuolle
Hymyilevä nainen ja Tree - Jatkuvan oppimisen palvelut logo

Haluatko oppia lisää?

Järjestämme asiakaskokemuksen johtamiseen liittyvän koulutuksen 12.4.2021 - 15.6.2021, jonka hakuaika päättyy 22.3.2021.