Hyppää pääsisältöön

WEBINAARI: Asiakaskokemus strategisena menestystekijänä

Tampereen yliopisto
Ajankohta11.2.2021 7.00–8.30
Ilmoittautumisaika päättyy 7.2.2021,21.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tervetuloa virittäytymään ajankohtaiseen asiakaskokemuksen teemaan. Webinaarissa professori Hannu Saarijärvi ja Pohjola Vakuutuksen varatoimitusjohtaja Pekka Puustinen johdattelevat osallistujat pohtimaan asiakaskokemuksen merkitystä organisaation menestymisessä.

Miksi asiakaskokemuksen täytyy olla strateginen painopiste? Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Vain kykenemällä täsmällisesti vastaamaan näihin kysymyksiin asiakaskokemuksesta voi tulla luontainen osa organisaatioiden johtamisjärjestelmää.

Hannu Saarijärvi ja Pekka Puustinen julkaisivat syyskuussa 2020 kirjan ”Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten” (Docendo), jonka teemoihin kytkeytyy myös uusi Asiakaskokemuksen johtaminen -koulutus.

Järjestäjä

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Yhteyshenkilö

Haluatko oppia lisää?

Järjestämme asiakaskokemuksen johtamiseen liittyvän koulutuksen 12.4.2021 - 15.6.2021, jonka hakuaika päättyy 22.3.2021.