
Yleisötilaisuus
WEBINAARI: Asiakaskokemus strategisena menestystekijänä
Tervetuloa virittäytymään ajankohtaiseen asiakaskokemuksen teemaan. Webinaarissa professori Hannu Saarijärvi ja Pohjola Vakuutuksen varatoimitusjohtaja Pekka Puustinen johdattelevat osallistujat pohtimaan asiakaskokemuksen merkitystä organisaation menestymisessä.
Miksi asiakaskokemuksen täytyy olla strateginen painopiste? Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Vain kykenemällä täsmällisesti vastaamaan näihin kysymyksiin asiakaskokemuksesta voi tulla luontainen osa organisaatioiden johtamisjärjestelmää.
Hannu Saarijärvi ja Pekka Puustinen julkaisivat syyskuussa 2020 kirjan ”Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten” (Docendo), jonka teemoihin kytkeytyy myös uusi Asiakaskokemuksen johtaminen -koulutus.
Järjestäjä
Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut
Haluatko oppia lisää?
Järjestämme asiakaskokemuksen johtamiseen liittyvän koulutuksen 12.4.2021 - 15.6.2021, jonka hakuaika päättyy 22.3.2021.
