Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 2022

Ilmoittautumisaika päättyy 15.9.2022,20.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Prologos ry:n logo. Oranssi Pro. Harmaa Prologos.
Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivät 2022 järjestetään Tampereella keskustakampuksen Linna-rakennuksessa.

Konferenssiin kokoontuvat vuorovaikutuksen tutkijat, opettajat ja kehittäjät tarkastelemaan ihmisten välistä vuorovaikutusta erilaisissa työ- ja yksityiselämän konteksteissa. Päivät järjestää viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen yhdistys Prologos ry yhteistyössä Tampereen yliopiston viestinnän yksikön kanssa. Päivien ohjelmaan kuuluu keynote-puheenvuoroja, esitelmätyöryhmiä sekä yhdessäoloa.

Kuulemme keynote-puheenvuorot Stephanie Foxilta (Associate Professor, Communication, Université de Montréal) ja Pekka Isotalukselta (Professori, viestintä, Tampereen yliopisto).

Vuorovaikutuksen tutkimuksen päivillä jaetaan seitsemättä kertaa Vuoden vuorovaikutusteko -kunniamaininta ja toista kertaa ansioituneelle viestinnän tutkielmalle gradupalkinto.

Ilmoittautuminen on avoinna 22.8.-15.9.2022.

Prologos ry ja Viestinnän yksikkö

vvpaivat2022.tau@tuni.fi