Viitteidenhallintaohjelma Zotero tutuksi - uusia tietoisku-aikoja on lisätty!

Julkaistu 21.1.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Talvinen kuva keskustakampuksesta
Suuren suosion saavuttanut tietoisku Zoteron käytöstä on saanut lisää tapahtuma-ajankohtia! Tule mukaan tutustumaan Zoteroon! Mikä on viitteidenhallintaohjelma? Kuinka saat viitteidenhallintaohjelma Zoteron käyttöön? Mitä voit tehdä viitteidenhallintaohjelmalla?

Kirjaston 60 min tietoiskussa esitellään Zotero-viitteidenhallintaohjelman perustoiminnot.

• Mikä on Zotero?
  • Kuinka asennat Zoteron?
  • Viitteiden lisääminen Zotero kokoelmaan
  • Kuinka voit luoda kansioita/kokoelmia?
  • Kuinka lisätään muistiinpanoja?
  • Zotero ja word
  • Lähdeluettelon tekeminen

Viitteidenhallintaohjelma Zoteron tietoiskut järjestetään etäyhteydellä Zoomissa.

Tietoiskuja ei tallenneta.

Tietoiskut on tarkoitettu korkeakouluyhteisön opiskelijoille, henkilökunnalle ja muille aiheesta kiinnostuneille.

Ennen tietoiskua voit ladata Zoteron koneellesi Zoteron sivuilta (oma tietokone) tai Software Centeristä (yliopiston tietokone). Lisäksi voit perustaa itsellesi Zotero-tilin osoitteessa zotero.org.

Ohjelmaan voi tutustua kirjaston oppaan avulla:

Paikka:

Tarkemman linkin osallistumiseen Zoom-etäyhteydellä löydät tästä intran uutisesta.

Tietoiskujen (60 min) ajankohdat:

• 27.1 klo. 9.00-10.00
  • 8.2 klo.15.00-16.00
  • 15.2 klo.15.00-16.00
  • 25.2 klo.10.00-11.00
  • 8.3 klo.15.00-16.00

Lisätietoja: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)