Valtakunnalliset LUMA-päivät 9.-10.6. verkossa

9.6.2021 6.00–10.6.2021 13.15
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Valokuva, jossa kaksi lasta tutkimassa mikroskoopilla metsässä.
Lämpimästi tervetuloa valtakunnallisille LUMA-päiville ke 9.6. – to 10.6.2021. Tapahtuman teemana on tänä vuonna ”Innostu ja innosta oppimaan teknologian avulla.”

Päivät järjestetään tänä vuonna virtuaalisesti eli osallistuminen on mahdollista juuri sieltä, missä ikinä oletkin! Luvassa on tuttuun tapaan kiinnostavia puheenvuoroja, tiedekasvatukseen virittäviä työpajoja sekä verkostoitumista muiden opettajien kanssa. Osallistuminen on maksutonta ja mukaan voivat ilmoittautua opetus- ja kasvatusalan henkilöstön lisäksi kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Katso lisätiedot, ohjelma ja ilmoittaudu mukaan LUMA-päiville luma.fi- sivustolla!

Tapahtuman järjestää LUMA-keskus Suomi -verkosto. Pirkanmaan LUMA-toiminnasta vastaa Tampereen yliopiston Juniversity .

LUMA-päivät ovat osa Tutkitun tiedon teemavuotta 2021.

LUMA-keskus Suomi-verkosto

juniversity@tuni.fi