Valmistuneiden juhla 2021

PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Ruusut_essi kannelkoski
Syyslukaudella 2021 valmistuneet

Koronapandemian vuoksi myös syksyn 2021 valmistuneiden juhlat järjestetään virtuaalisena.

Juhlien puhe- ja musiikkiohjelma tulee nähtäväksi tallenteena perjantaina 17.12.2021 klo 18.00 alkaen yliopiston YouTube-kanavalle.

Voit seurata ohjelmaa tämän linkin kautta.

Kaikki vuosien 2020-21 aikana valmistuneet ovat tervetulleita osallistumaan kesäkuun 2022 valmistuneiden juhliin. Niitä järjestetään riittävä määrä, jotta kaikki halukkaat pääsevät mukaan juhlaan. Seuraa yliopiston tapahtumakalenteria kesäkuun 2022 osalta (juhlien päivämäärät vahvistetaan helmikuussa) ja ilmoittaudu tapahtumien kautta mukaan juhlimaan.

Valmistuneiden juhlan ohjelma:

•     Rehtorin puhe, Rehtori Mari Walls, Tampereen yliopisto
  •     Alumnin puhe, KTT Päivi Myllykangas, aluekehitysjohtaja, Pirkanmaan liitto
  •     Musiikkiesitys: Arcangelo Corelli: Joulukonsertto, osa: allegro, Jousikvartetti, Tampereen akateeminen sinfoniaorkesteri TASO
  •     Valmistuneen puhe, Arkkitehti Mari-Sohvi Miettinen
  •     Ylioppilaskunnan tervehdys, hallituksen jäsen Vili Sipilä, Tampereen ylioppilaskunta TREY
  •     Musiikkiesitys: Gaudeamus igitur, Tampereen yliopiston laulajat

Kohderyhmä