Valmistuneiden juhla 11.6.2022

PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Ruusut_essi kannelkoski
Kevätlukukaudella 2022 valmistuneet

Keväällä valmistuneiden juhlaa vietetään kesäkuussa ja syksyllä valmistuneiden juhla on joulukuussa. Juhla on tarkoitettu ylemmästä korkeakoulututkinnosta valmistuville, mutta myös ne kandidaatiksi valmistuvat, joilla ei ole opiskeluoikeutta ylemmän korkeakoulututkinnon suorittamiseksi ovat tervetulleita. Myös aiemmin valmistuneet, joiden valmistumisjuhla on koronasyiden vuoksi järjestetty etänä, voivat halutessaan osallistua juhlaan keväällä 2022.

Valmistuneet kokoontuvat noin puoli tuntia ennen tilaisuuden alkua Päätalon toisen kerroksen rehtoreiden muotokuva-aulassa.

Valmistuneet siirtyvät rehtorin johdolla kulkueena varsinaiseen juhlatilaan, johon mukaan ilmoitetut vieraat ovat menneet jo aikaisemmin. Ohjelma kestää noin tunnin ja tämän jälkeen on aulassa kuohuviinitarjoilu ja onnitteluiden vuoro.

Vaatetuksena on joko:

• kokopuku (yhdistelmäasu, eli suorat housut ja takki ja kauluspaita sopivat myös, kunhan asu on juhlava) tai
  • juhlava mekko tai jakku- tai housupuku.

Sama vaatetus sopii sekä valmistuneille että vieraille.

Valmistuneiden juhlan ohjelma

• Valmistuneiden kulkue saliin
  • Yliopiston johdon tervehdys, Vararehtori Marja Sutela
  • Juhlapuhe, TkT, HtL Sirkka Hagman, liiketoimintajohtaja, Black Donuts Engineering
  • Musiikkia,Tampereen akateemisen sinfoniaorkesterin jousikvartetti
  • Valmistuneen puheenvuoro, TtM ja DI Eeva-Reetta Erkkilä
  • Ylioppilaskunnan tervehdys, hallituksen puheenjohtaja Aleksi Niemi, Trey

************************************

Vanhaan tapaan lapsille on järjestettyä ohjelmaa Päätalon salissa C9 rehtoreiden muotokuva-aulan vieressä.

Ilmoittaudu tähän juhlaa tästä linkistä:

Tai vaihtoehtoisiin vastaaviin juhliin:

Tervetuloa!

Kyösti Koskela, puh. 050 318 6621, kyosti.koskela@tuni.fi