Vaikuttavuutta yhdessä, inspiraatiota monialaisuuteen: Sirkka Hagman 19.9. Tampereen yliopiston keskustakampus, Cafe Toivo klo 15.00 - 17

SijaintiKalevantie 4, 33100 Tampere
Cafe Toivo (Päätalon toisessa kerroksessa)
Ajankohta19.9.2019 12.00–14.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Ensimmäinen monialaisuuden puolestapuhuja on Black Donuts Engineeringin varatoimitusjohtaja ja seitsemän tutkinnon supernainen Sirkka Hagman. Hän on toiminut johtotehtävissä sekä Nokian Renkaissa että Pihlajalinnassa. Lisäksi Hagman on Tapparan taustayhtiö Tamhockeyn perustajajäsen ja yksi harvoista naispuolisista jääkiekkojoukkueen taustayhtiön hallituksen jäsenistä.

Tilaisuus on tarkoitettu pääasiassa ensimmäisen vuoden opiskelijoille, ja se on vapaasti tarjolla oleva osa uuden opiskelijan orientoivia opintoja. Myös muut yhteisön jäsenet ovat oikein tervetulleita kuuntelemaan inspiroivaa puheenvuoroa ja keskustelemaan.

Ensimmäinen puheenvuoro pidetään siis Keskustakampuksen Cafe Toivossa 19.9. kello 15-17, jonka jälkeen luentosarjan puheenvuoroja on aina kahden viikon välein, vuorotellen keskustan ja Hervannan kampuksilla.

Mikä minusta tulee isona? Mitä kursseja tai opintokokonaisuuksia minun kannattaisi valita, jotta tulevaisuuteni olisi turvattu? Voinko seurata intohimoani vai pitäisikö tehdä järkivalintoja? Mitä iloa minulle on monialaisesta yliopistosta?

Jos nämä kysymykset mietityttävät, niin syksyn aikana järjestettävä puheenvuorojen sarja on juuri sinulle! Vaikuttavuutta yhdessä -luentosarja tarjoaa virikkeitä siitä, mitä uuden yliopistomme vahvuus, monialaisuus, voi parhaimmillaan antaa. Innostavat puhujat avaavat omia kokemuksiaan monialaisten opinto- ja elämänpolkujen iloista ja pääsemme myös kurkistamaan kampustemme laboratoriotarjontaan.

Taru Pilvi (taru.pilvi@tuni.fi)