Uusia avoimen tieteen osalinjauksia kommentoitavana

Julkaistu 10.2.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
Nyt kommentoitavana ovat luonnokset kokooma- ja yksittäisteosten avoimuuden sekä avoimien oppimis- ja opetuskäytäntöjen osalinjauksesta. Kommentointiaika on 7.2.–18.3.2022.

Nyt kommentoitavana olevat osalinjausluonnokset täydentävät jo julkaistuja osalinjauksia. Kokooma- ja yksittäisteosten avoimen saatavuuden osalinjaus on osa Tutkimusjulkaisujen avoimen saatavuuden linjausta, jonka ensimmäinen osalinjaus lehti- ja konferenssiartikkeleista julkaistiin 2019.

Kommentointi on avoinna koko korkeakoulu- ja tutkimusyhteisölle 7.2.-18.3.2022. Kommentit kerätään verkkolomakkeilla.

Linkki avoimen tieteen -sivustolla olevaan uutiseen. Sivulta löydät linkit kommentointilomakkeille.

Lisätietoja antaa Susanna Nykyri, johtava asiantuntija (avoin tiede), susanna.nykyri [at] tuni.fi (susanna[dot]nykyri[at]tuni[dot]fi)