Työelämäprofessori Hannu Tenhusen aloitusluento Porin yliopistokeskuksessa

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Hannu Tenhunen
Tule kuulemaan uuden työelämäprofessorin Hannu Tenhusen mietteet insinöörikoulutuksen trendeistä ja tulevaisuuden suunnista uusien ICT alan osaajien kouluttamisessa. Luennon jälkeen on mahdollista jäädä keskustelemaan aiheesta kahvin äärelle.

Tenhunen aloitti informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunnassa syyskuussa työelämäprofessorina. Hän työskentelee sekä Tampereella että Porin yliopistokeskuksessa. Porissa Tenhunen keskittyy yliopistokeskuksen ekosysteemin rakentamiseen.

Tenhunen on aiemmin työskennellyt mm. Turun yliopistossa ja Kuninkaallisessa teknillisessä korkeakoulussa Tukholmassa.

Kuuntele Tenhusen haastattelu Radio Moreenista.

Pyydämme ilmoittautumista kahvitarjoilun vuoksi. Etäosallistujille toimitamme linkin maanantaina 10.10.

ICT alan yritykset, alasta kiinnostuneet sidosryhmät, tutkijat

Tarmo Lipping, tarmo.lipping@tuni.fi