Tutkijoiden yö Tampereella

24.9.2021 6.00–19.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
tuni-ajankohtaista-banneri_21.jpg
Tampereen korkeakouluyhteisö on tänäkin vuonna mukana Tutkijoiden yössä monitieteisellä ohjelmalla.

Tampereen Tutkijoiden yön ohjelma saapuu jälleen kaupunkiin, tällä kertaa pääosin verkossa. Luvassa on erilaisia virtuaalisia tiedetyöpajoja, luentoja sekä podcasteja. Monipuolinen ohjelma tarjoaa avartavaa kokemista kaikenikäisille.

Nuorille suunnatussa koulupäivän aikana tarjottavassa Tutkijoiden yön ohjelmassa on virtuaalisesti luentoja eri aiheista, työpajoja sekä laboratoriovierailuja. Ohjelmaa toteutetaan yhteistyössä lasten ja nuorten oman yliopiston Juniversityn kanssa. Ohjelma tarjoaa ikkunan monialaisen korkeakoulun tutkimukseen ja opiskeluun. Tutkijoiden työhön voi tutustua myös Radio Moreenin tiede-podcasteissa.

Katso lisätiedot ja tutustu Tampereen Tutkijoiden yön ohjelmaan

Lisätietoja

Kyösti Koskela, kyosti.koskela@tuni.fi, 050 318 6621 tai Kristiina Tattari, kristiina.tattari@tuni.fi, 050 301 1364