Tutkijan digitaalinen näkyvyys, viestintä ja osallistuminen ovat samalla osa tutkimusorganisaatioiden ja yliopistojen profiloitumista ja brändiä. Yksittäisen tutkijan käytettävissä on lukuisia mahdollisuuksia digitaalisen tutkijaprofiilin rakentamiseen, ylläpitoon ja siitä viestimiseen.
Tässä Tampereen yliopiston tutkijakoulun järjestämässä seminaarissa keskustellaan tutkijan digitaaliseen ja medianäkyvyyteen liittyvistä seikoista.
Ohjelma
12.15-13.00 FT, kirjailija Tiina Raevaara: Asiantuntijabrändin luominen ja digitaaliset profiilit
13.00-13.45 viestintäpäällikkö Tuuli Laukkanen: Miten Tampereen yliopisto tukee tutkijan digitaalista ja medianäkyvyyttä?
13.45 – 14.15 Tauko
14.14-15.00 toimittaja Tiina Heikkilä: Miten kirjoitan tutkimuksestani populaaristi verkossa kohderyhmän huomioiden
15.00-15.45 Professori Pekka Isotalus: Twitter tutkijan viestintävälineenä
Tilaisuus on avoin. Ei ennakkoilmoittautumista.
Tapahtuma myös live-streemataan
Lisätietoja:
Tutkijakoulun koordinaattori olli.nuutinen [at] tuni.fi (Olli Nuutinen), 050 421 1096