Tule avoimen julkaisemisen aamupäivään 11.10.

Julkaistu 26.9.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Avoimen julkaisemisen aamupäivä 11.10. teemakuva
Avoimuus lisää vaikuttavuutta. Tervetuloa perjantaina 11.10. klo 9.00-11.00 avoimen julkaisemisen aamupäivään, jossa kuulet, miksi ja miten toteutat julkaisun avoimuuden vastuullisesti ja korkeakouluyhteisön linjausten mukaisesti.

Avoimen julkaisemisen hyödyistä kertovat tietoasiantuntijat Kaisa Kulkki, Sari Leppänen ja Kaisa Kylmälä Tampereen yliopiston kirjastosta sekä julkaisukoordinaattori Tiina Kenttälä-Koivumäki TAMKista. Aamupäivässä on aikaa myös keskustelulle ja kysymyksille.

Avoimen julkaisemisen aamupäivä
11.10. klo 9.00-11.00
TAMK Pääkampuksen auditoriossa A3-27:

• Miksi julkaista avoimesti?
  • Korkeakouluyhteisömme avoimen tieteen linjaus
  • Avoimen julkaisemisen tavat
  • Mitä ovat kirjoittajamaksut ja minkälaisia alennuksia on tarjolla?
  • Luotettavan julkaisukanavan valinta
  • Rinnakkaistallentaminen: Justus
  • Korkeakouluyhteisön avoimen julkaisemisen tuki ja tutkimuksen tuen palvelut

Ilmoittaudu avoimen julkaisemisen aamupäivään.

Koulutus on suunnattu erityisesti TAMKin henkilökunnalle, mutta tervetulleita ovat muutkin korkeakouluyhteisön jäsenet.

Lisätietoja:
Sari Räisänen, lehtori, TAMK Terveys- ja sosiaalipalvelut, sari.raisanen [at] tuni.fi (sari[dot]raisanen[at]tuni[dot]fi)

Avoimen julkaisemisen opas