Treen ensimmäinen vuosirengas saavutettu

Julkaistu 7.9.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut syntyi Tampereen korkeakouluyhteisöön vuosi sitten. Tree tarjoaa monipuolisesti osaamisen kehittämisen ja oppimisen ratkaisuja työelämän tarpeisiin.

Ensimmäinen vuosirenkaamme on nyt kokonainen. Kuten puuhun kertyy vuosirenkaita lisää koko sen elämän ajan, tapahtuu oppimistakin kaiken aikaa. Kanssamme voi kasvaa ylöspäin, kasvattaa ammattitaidon oksia ja istuttaa aivan uusiakin taimia. Mihin suuntaan omat oppimisen versosi lähtevät?

Vietämme merkkipäivää uuden oppimisen merkeissä. Iso osa korkeakoulussa tapahtuvasta oppimisesta tapahtuu yhdessä muiden kanssa, joten juhlimme Johtajuussymposiumissa omassa teemapaneelissamme Asiakaskokemus kestävän liiketoiminnan lähtökohtana. Keskustelussa mukana Tampereen pormestari Anna-Kaisa Ikonen, tekonivelsairaala Coxan toimitusjohtaja Kristiina Michelsson, yliopiston Vuoden Alumniksi valittu Cargotecin Kalmar Automation Solutions -liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Antti Kaunonen ja Treestä päällikkö Aino Sipari.

Paneelin aihe, asiakaskokemuksen kehittäminen, on mukana niin koulutustarjonnassamme kuin myös omassa työssämme. Paneelin vetäjä, Tampereen yliopiston markkinoinnin professori Hannu Saarijärvi, ja alustaja KTT, Pohjola Vakuutuksen varatoimitusjohtaja Pekka Puustinen, ovat myös kouluttajiamme.

Tule mukaan Johtajuussymposiumiin!

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut yhdistää vahvaan juuristoon uudet versot: tutut asiantuntijat ja laadukkaat koulutukset. Yhteisen nimen alla toimivat Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun jatkuvan oppimisen palvelut. Aloita kasvusi osoitteessa tuni.fi/kehityosaajana.