Toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi: ”Osaamisen kehittäminen näkyy liiketuloksessa”

Julkaistu 6.10.2022
Pasi Sydänlammi
Kovan kasvun yritykselle osaaminen on menestystekijä. Oma Säästöpankki luottaa Tampereen yliopistoon koulutuskumppanina.

Tampereen yliopiston Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut tuottaa räätälöityjä koulutuskokonaisuuksia yrityksille ja organisaatioille. Yksi näistä on Oma Säästöpankki, jonka OmaSp Master -koulutus on toteutettu jo kahdesti. Koulutuksessa yhdistyy viimeisin tieteellinen tieto, yrityksen oma osaaminen ja alan osaamistarpeisiin vastaaminen.

- Halusimme meille räätälöitävän oman ohjelman. Tampereen yliopiston kattava osaaminen vakuutti ja yhteinen näkemys syntyi helposti, kertoo toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi, joka on itsekin Tampereen yliopiston alumni.

Lue toimitusjohtaja Pasi Sydänlammin haastattelusta kokemuksia Oma Sp Master-koulutuksesta ja osaamisen kehittämisen merkityksestä.