Tiistaina 16.3. esitellään uutta Gale Reference Complete -palvelua (only in english)

Julkaistu 1.3.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Arvo-kirjastossa
Gale Reference Complete on monitieteinen kokoelma, joka sisältää aikakauslehtiä, sanomalehtiä, e-kirjoja ja ensyklopedioita sekä laajasti kirjallisuustieteen aineistoa. Palvelussa on artikkeleita noin 28 000 kausijulkaisusta sekä lisäksi 1,5 miljoonaa kirjallisuuskritiikkiä ja kirjallisuutta, noin 4000 Galen julkaisemaa e-kirjaa sekä harvinaisia primaarilähteitä.

Linkki tietokantaan: https://libguides.tuni.fi/grc

Zoom-esittely järjestetään 16.3. kello 13. Esittelyn kesto on noin 70 minuuttia.

Kouluttajana on Carolyn Beckford.

Koulutus on tarkoitettu Tampereen korkeakouluyhteisön henkilökunnalle, tutkijoille, opettajille ja opiskelijoille sekä Taysin henkilökunnalle.

Join Zoom Meeting: linkki intraan, josta löydät linkin ja tarkemmat tiedot

Lisätietoa: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)