Tietojohtamisen Juhlaseminaari

Ilmoittautumisaika päättyy 8.11.2019,10.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tietojohtaminen 20 vuotta Tampereella -Seminaari perjantaina 8.11.2019.

Julavuoden kunniaksi järjestetään Tietojohtaminen 20 vuotta Tampereella -seminaari, jolla halutaan kunnioittaa Tietojohtamisen 20-vuotista taivalta Tampereella. Tietojohtajakilta järjestää seminaarin yhdessä Tampereen yliopiston tietojohtamisen yksikön, Tampereen teknillisen yliopiston Tietojohtaminen alumni ry:n sekä yhteistyöyritysten kanssa. Päivän ohjelmaan kuuluu seminaari, joka koostuu inspiroivista puheenvuoroista sekä mielenkiintoisista workshopeista, väliohjelmaa unohtamatta. Illalla meno jatkuu opiskelijoiden ja alumnien yhteissitseillä Laulumajalla.

12.00 Aloitus. Nina Helander, Tampereen yliopisto
12.30 Työpajat
• Valmet: Teollisuuden koneiden digitaaliset kaksoset ja niiden hyödyt
• Visma: Tietomallinnus
• Tietojohtaminen ry ja Tampereen yliopisto: Tietojohtaminen vuonna 2030

14.30 Keynotet

• Läpinäkyvän ja tietointensiivisen organisaation johtaminen – Miten tekoäly tukee johtamista ja arjen työtä. Eeva Kiiskinen, Gofore
• Sosiaalinen virtuaalitodellisuus (SVR) – Tietojohtamisen uusi aalto. Osku Torro, Tampereen yliopisto
• 20 vuotta tietojohtamista – alumnin näkemys. Jussi Pölkki, alumni.

15.30 Lopetussanat. Laura Karintaus, Tietojohtajakilta Man@ger ry
15.45 Seminaari päättyy
16.00 Seminaarin jälkipelit ja sitsietkot Kampusklubilla

Seminaariin ovat tervetulleita niin opiskelijat, alumnit, yliopiston henkilökunta kuin kaikki muutkin Tietojohtamisesta kiinnostuneet.

Huom! mukaan voi tulla ilmoittautumattakin, mutta tarjoilut tilataan ilmoittautuneille.

Järjestäjä

Tietojohtajakilta Man@ger ry, Tietojohtamisen yksikkö, Tampereen teknillisen yliopiston Tietojohtaminen alumni ry

Lisätietoja

Laura Malmivuori (laura.malmivuori@tuni.fi), Jussi Myllärniemi (jussi.myllarniemi@tuni.fi)