Tietoisku-tiistai 4.5. – Sanomalehtiuutiset

Julkaistu 28.4.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
lehdet
Tietoiskussa 4.5. kello 9.00 - 9.15 esitellään kotimaisia sanomalehtiuutispalveluita: Media-arkistoa, ePressiä sekä Kauppalehden uutisia

Media-arkisto sisältää Kauppalehden ja Iltalehden artikkelit tekstimuodossa sekä Talentumin lehtiarkiston lehtiä. ePress-palvelu sisältää kotimaisia paikallis- ja maakuntalehtiä näköisversioina. ePressin etäkäyttö ei ole sallittu.

auppalehti Online puolestaan sisältää mm. reaaliaikaiset talousuutiset, arkiston ja Kauppalehden liitteiden kuten Option artikkeleita.

Etäkäytössä kirjaudu Tuni-tunnuksellasi tai Taysin etäkäyttötunnuksellasi.

Tästä linkistä pääset intranet-sivulle, josta löydät kaikkien koulutusten Teams-etäyhteyslinkit. Samasta uutisesta löydät myös kevään 2021 muut tietoiskut.

Lisätietoja: Tietoasiantuntija Janika Asplund,  janika.asplund [at] tuni.fi (janika[dot]asplund[at]tuni[dot]fi)