Tietoisku-tiistai - 15.9. Sinun kirjastopalvelusi verkossa ja Andor-hakupalvelu

Julkaistu 9.9.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
TAMK Pääkampus kirjasto
Tiedätkö, miten laajan e-aineistokokoelman Tampereen korkeakouluyhteisö tarjoaa käyttöösi? Syksyn 2020 e-aineistot tutuiksi -tietoiskut Zoom-etäyhteydellä seurattavaksi. Tule mukaan tietoiskuihin tiistaisin klo 9.00. Tarkemmat ohjeet liittymislinkkeineen löydät uutisen intranet-tiedotteesta.

Linkki intranet-tiedotteeseen, josta löydät tietoiskujen zoom-linkit ja tarvittavat salasanat.

Sinun kirjastopalvelusi verkossa ja Andor-hakupalvelu

• Andor-hakupalvelussa kirjaston painetut ja elektroniset aineistot
  • Saatavilla verkossa - rajaa hakutulokset
  • Lähdeviitteet - kopioi helposti
  • Suosikkilistat - luo omasi
  • Tallenna hakusi
  • Andor-hakupalvelun ohjevideo
  • Lainasi ja varauksesi

Tiistaina 15.9. klo 9.00-9.15

Tervetuloa!

E-aineistojen etäkäyttö Tampereen yliopiston tai ammattikorkeakoulun ulkopuolelta tapahtuu HAKA-kirjautumisella > valitse kotiorganisaatioksi kirjautumisessa Tampereen korkeakoulut -Tampere universities > käytä Tuni-tunnuksia.

Kirjaston hankkimiin tietokantoihin pääset parhaiten alakohtaisista oppaistatietokantalistasta tai  e-lehtilistasta

Lisätietoja: Marja-Liisa Timperi, tietoasiantuntija,  marja-liisa.timperi [at] tuni.fi (marja-liisa[dot]timperi[at]tuni[dot]fi)