Tietoa TAMKin opetusjärjestelyistä koronavirustilanteessa (15.3.)

Julkaistu 13.3.2020
Tampereen ammattikorkeakoulu
kirjapino ja koronavirus
Vaihtoehtoiset opetuksen järjestelyt otetaan käyttöön Tampereen ammattikorkeakoulussa maanantaina 16.3. alkavalla viikolla.

Tarkista uusimmat tilannetiedotukset Ajankohtaista koronaviruksesta -sivulta.

TAMKissa ja yliopistolla seuraamme koronavirustilannetta aktiivisesti ja varaudumme erityisjärjestelyihin. Työskentely- ja opiskeluympäristömme turvallisuus ja yhteisömme terveys ja hyvinvointi ovat meille ensiarvoisen tärkeitä.

Varotoimenpiteenä ja tartuntariskin minimoimiseksi pyrimme järjestämään opintoja TAMKissa vaihtoehtoisilla tavoilla, muun muassa digitaalisia oppimisympäristöjä ja verkkoyhteyksiä hyödyntäen. Kullakin koulutusalalla on suunnitelma opintojen toteuttamiseen, ja siitä tiedotetaan kyseisen alan opiskelijoita sähköpostitse ja ensimmäisenä herätteenä TAMKin tekstiviestillä. Opetusta, jota on vaikea järjestää etänä, mutta on opintojen etenemisen kannalta välttämätöntä, voidaan järjestää pienryhminä kampuksilla.

Vaihtoehtoiset opetuksen järjestelyt otetaan käyttöön maanantaina 16.3. alkavalla viikolla. Opiskelijoiden palvelut toimivat pääsääntöisesti digitaalisten palveluiden kautta (Opiskelijan opas).

SportUnin liikuntatoiminta keskeytetään lauantaista 14.3. lähtien toistaiseksi liikuntatiloissa TAMKissa sekä yliopistolla Atalpassa, Tamppi-areenalla ja Bommarissa.

Henkilöstön pitää sopia etätyöstä esimiehen kanssa.

Ajantasaiset tiedotteet ja ohjeet koronaviruksen vaikutuksista julkaistaan korkeakouluyhteisömme intranetissä (intra.tuni.fi) ja verkkosivuilla (tuni.fi).

TAMK varautuu päivittämään tätä ohjeistusta viikonlopun 14.-15.3. aikana, mikäli viranomaisten uudet ohjeet sitä edellyttävät.

Lisätiedustelut: korona [at] tuni.fi (korona[at]tuni[dot]fi)