Theseuksen huoltokatko on päättynyt

Julkaistu 14.3.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Theseus uudistunut
Theseus on Ammattikorkeakoulujen rehtorineuvosto Arene ry:n tarjoama palvelu, joka tarjoaa käyttöösi Suomen ammattikorkeakoulujen opinnäytetöitä sekä julkaisuja verkossa. Voit tutustua ammattikorkeakouluista valmistuneiden opinnäytetöihin sekä ammattikorkeakoulujen julkaisutoimintaan kokonaisuudessaan ja hyödyntää niitä vaikkapa omassa tutkimus- tai kehittämistyössäsi.

Theseus on avautunut huoltokatkon jälkeen. Voit taas tallentaa tai käsitellä sähköisiä AMK-opinnäytteitä tai muita julkaisuja.

Tallennus on muuttunut yksinkertaisemmaksi. Tallennuspohja on uudistettu, esimerkiksi koulutusalaluokitus on muuttunut. Koulutusalaa ei valita enää oppilaitoskohtaisesti, vaan vaihtoehtoina annetaan yleisiä otsikoita, jotka on valittu Tilastokeskuksen luokituksen ja Oppiportin koulutusalojen perusteella. Tämä helpottaa hakuja ja yhtenäistää näkymiä. Oman koulutusohjelmasi voit kirjoittaa erilliseen vapaatekstikenttään.

Myös asiasanojen syöttö on uudistunut. Theseus ehdottaa auktorisoituja asiasanoja käyttäjän kirjoittaman alun perusteella.

Jos sinulla on ongelmia tai kysyttävää, kysy omasta kirjastostasi.

Meidät tavoittaa sähköpostilla thesis [at] tuni.fi (thesis[at]tuni[dot]fi), puhelimitse tai chatilla, ja tietenkin kirjaston asiakaspalvelussa.