Theseukseen kirjautuminen muuttunut – käytä Tampereen korkeakoulut -kirjautumista

Julkaistu 18.8.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Theseus-labyrintti.
Theseus on palvelu, joka tarjoaa käyttöösi Suomen ammattikorkeakoulujen opinnäytetöitä sekä julkaisuja verkossa. Voit tutustua ammattikorkeakouluista valmistuneiden opinnäytetöihin sekä ammattikorkeakoulujen julkaisutoimintaan kokonaisuudessaan ja hyödyntää niitä vaikkapa omassa tutkimus- tai kehittämistyössäsi.

HAKA-kirjautuminen Theseukseen on muuttunut ja jatkossa kaikki Tampereen korkeakouluyhteisön jäsenet käyttävät kirjautuessaan ”Tampereen korkeakoulut” -valintaa. (engl. Tampere Universities) Tämä muutos ei koske Theseukseen tallennettavan opinnäytteen organisaation nimeä, vaan tallennus tehdään sillä nimellä missä organisaatiossa työ on tehty, eli Tampereen ammattikorkeakoulu.

Tampereen ammattikorkeakoululla on käytössään myös Theseuksessa oma etusivu, jossa pystyt mm. näkemään edeltävän vuoden top 5 ladatuimmat opinnäytteet ja uusimmat Theseukseen tallennetut työt.

Lisätietoja Theseuksesta ja siihen liittyvistä asioista saat: thesis [at] tuni.fi (thesis[at]tuni[dot]fi)