Tervetuloa työpajoihin kehittämään pyöräilymahdollisuuksia ja salaista puutarhaa

Julkaistu 28.4.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö

Tampereen yliopiston kestävän kehityksen verkosto järjestää Green Campus -työpajoja 9.5., 11.5. ja 13.5., joiden teemoina on pyöräilymahdollisuuksien kehittäminen ja salaisen puutarhan toteuttaminen. Työpajat ovat avoimia kaikille. Lisätietoja alla.

Pyöräilytyöpajat

Tule mukaan jakamaan ajatuksia ja keskustelemaan pyöräilymahdollisuuksien kehittämisestä keskustakampuksella ja TAMK/Kauppi-kampuksilla. Työpajojen tavoitteena on yhteiskehittää uudet pyöräilyyn liittyvät suunnitelmat molemmille kampuksille, joiden toimeenpano on tarkoitus aloittaa 2022-2023 aikana. Työpajojen tiedot:

• Maanantai 9.5. klo 9.00-10.30 keskustakampuksen työpaja. Paikka: Keskustakampus, Pinni A1081.
  • Keskiviikko 11.5. klo 9.00-10.30 Kauppi/TAMK-kampuksen työpaja. Paikka: TAMK H2-23

Salaisen puutarhan työpaja

Tule mukaan yhteiskehittämään suunnitelmaa ”salaiselle monimuotoisuuspuutarhalle” Hervannan kampukselle. Puutarha vahvistaa luonnon monimuotoisuutta ja sosiaalista hyvinvointia tarjoamalla matalan kynnyksen hengähdyspaikan opiskelijoille ja henkilökunnalle. Puutarha on tarkoitus toteuttaa kesän ja syksyn 2022 aikana yliopistoyhteisön jäsenten kanssa. Työpajan tiedot:

• Perjantai 13.5. klo 9.00-10.30. Paikka: Hervanta, päätalo PB130A, kielikeskuksen keittiö.

Työpajat ovat avoimia kaikille Tampereen korkeakouluyhteisön jäsenille. Työpajojen kielinä on suomi ja englanti. Kahvia/teetä ja voileipiä on tarjolla ilmoittautuneille. Ilmoittautuminen:

Workshopit toteutetaan STUE – Sustainable Transformation of Urban Environments action grant -apurahalla.

Yhteyshenkilöt: Anna Heikkinen, Lauri Sydänheimo ja Raúl Castaño.