Tehdään polittiikkaa! Uuden vuosikymmenen teekutsut

Ajankohta5.2.2020 16.00–19.00
TEHDÄÄN POLITIIKKAA! Yhteiskunnallisia esitysalustoja etsimässä -tapahtuma

UUDEN VUOSIKYMMENEN TEEKUTSUT

Keskiviikkona 5.2. klo 18–21 Teatterimontussa (Tampereen yliopisto, Päätalo, Kalevantie 4)

Teekutsut ovat perinteisesti olleet loistava kehys kohtaamiselle. Kohtaaminen on hiipuva, mutta sitäkin tärkeämpi elementti yhteiskunnassamme ja ajassamme, joka pyrkii jakamaan ihmisiä ryhmiin ja erottamaan nämä ryhmät toisistaan.

Me kuitenkin uskomme, että vain kohtaamalla voimme tavoittaa toisen ihmisen ja ymmärtää ytimen siitä, mikä tekee meistä ihmisiä: empatia, yhteisöllisyys ja kyky ottaa muut huomioon.

Kutsummekin sinut uuden vuosikymmenen teekutsuille! Tule paikalle ja tavoita se, mikä tekee juuri sinusta tärkeän tyypin taistelussa eriarvoisuutta vastaan. Jokaisella meistä on kyky olla niiden puolella, joiden on vaikea saada äänensä kuuluviin – jokaisella meistä on kyky kuunnella. Ja juuri keskustelu ja kuuntelu ovat teekutsujen ydin.

Työryhmä: Miko Petteri Jaakkola, Tommi Kokkonen, Anna-Maija Oka, Ella Rantanen ja Arttu Soilumo.

Teatterityön tutkinto-ohjelma Näty

Teatterisihteeri Tuula Parviainen, puh. 040 1901 522