Teemabrunssi Porissa: Kulttuurisesti vastuullinen yritystoiminta ja humanistinen asiantuntijuus

PaikkakuntaPohjoisranta 11 A, 28100 Pori
Porin yliopistokeskus (pääaula, August)
26.2.2020 6.00–7.30
Ilmoittautumisaika päättyy 19.2.2020,14.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Porin yliopistokeskuksessa järjestetään kevään 2020 aikana kolme sidosryhmille suunnattua aamubrunssia, joissa keskustellaan asiantuntijan alustuksella päivän teemasta.

Satakuntalaisyrityksille ja -yhteisöille suunnatun UCPori Klubin kevään 2020 ensimmäinen Teemabrunssi järjestetään keskiviikkona 26.2.2020 klo 8.00-9.30 Porin yliopistokeskuksessa (1. krs, August).

Kulttuurisesti vastuullinen yritystoiminta loistaa vielä poissaolollaan liiketoimintaosaamisen keskusteluissa. Teemabrunssilla kerromme, mitä Eurajoki-projekti opetti yritysten ja toimintaympäristön välisestä yhteydestä, paikallisesta ympäristökulttuurista, kestävyydestä ja liiketoiminnasta.

Tilaisuuden alustavat tutkijat Laura Puolamäki ja Eeva Karhunen (Eurajoki tietokirjaksi -hanke, Turun yliopisto, Kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen koulutusohjelma)

Tilaisuudessa on aamiaistarjoilu.

Ilmoittaudu teemabrunssille 19.2.2020 klo 16 mennessä!

Porin yliopistokeskus

Miina Yliluoma