TechBites: Digital twin - älyä suunnitteluun

Ilmoittautumisaika päättyy 15.5.2019,13.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Techbites
Tapahtuma teollisuuden ja rakennusalan suunnittelun uusimmista menetelmistä ja työkaluista kiinnostuneille.

Tekoäly ja koneoppimiseen perustuva parametrinen suunnittelu on kuuma juttu teollisuudessa ja rakennusalalla. Suunnittelutyökalut, kuten XR, SXR, Digital Twin, AI ja ML tuovat uusia mahdollisuuksia koneiden, tuotannon ja rakennetun ympäristön elinkaaren hallintaan. Näissä on nähtävissä isoja mahdollisuuksia suunnittelun tuottavuuden kasvattamiseen. Techbites-tapahtumassa tapaat aihepiirin keskeisiä asiantuntijoita yliopistosta ja elinkeinoelämästä.

Tervetuloa verkostoitumaan ja nauttimaan tekniikan parhaita paloja!

Kenelle?

Tapahtuma on suunnattu teollisuuden ja rakennusalan suunnittelun uusimmista menetelmistä ja työkaluista kiinnostuneille sekä näiden työkalujen kehittäjille.

Miten mukaan?

Ilmoittaudu 15.5. mennessä osoitteessa http://techbites.fi

Osallistu jo aamupäivällä Digital twin -toimijoiden tapaamiseen!
22.5 kello 9:00 - 12:00 Kampusareenan auditorio
Hervannan kampus, Korkeakoulunkatu 7, Tampere

Vietä koko päivä Hervannan Kampusareenassa! Osallistu aamupäivällä Digital Twin -toimijoiden tapaamiseen, jossa käynnistetään digital twin -teemaverkosto edistämään alan toimijoiden yhteistyötä. Mukana mm. Rand Finlandin toimitusjohtaja Jari Suokas sekä VTT:n Ville Lämsä. Tilaisuuden yhteydessä voit myös tutustua Rand -Finlandin pilivipohjaiseen 3DExperience -suunnitteluympäristöön sekä 20-vuotisjuhliaan viettävään Tampereen alueen oppilaitosten ja Fastemssin yhteistyössä toteuttamaan FMS Training Centeriin ja Virtual FMS -oppimisympäristöön. Aamupäivän tilaisuuden järjestää SMACC kumppaniverkostoineen.