Tavataan Studiassa!

Julkaistu 7.11.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Opiskelijalähettiläitä Studiassa
Suomen suurin opiskelu- ja uratapahtuma Studia järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 3.–4.12. Tapahtuma järjestetään jo 27. kerran ja Tampereen korkeakouluyhteisö on tietysti mukana! Korkeakouluyhteisön ja opiskelijalähettiläät löydät osastolta 4c41.

Studia-messuille odotetaan viime vuoden tapaan noin 13 000 kävijää. Tapahtuma on suunnattu erityisesti toisen asteen opiskelijoille, jotka miettivät ammatin- ja koulutusvalintaansa, mutta esillä on myös runsaasti aikuiskoulutusvaihtoehtoja.

Tänäkin vuonna paikalla on kymmeniä korkeakouluyhteisömme opiskelijalähettiläitä eri aloilta kertomassa omasta tutkinto-ohjelmastaan ja antamassa vinkkejä tuleville hakijoille. Studiassa pääsee tutustumaan tamperelaiseen korkeakoulutarjontaan koko komeudessaan, sillä mukana on myös Poliisiammattikorkeakoulu.

Opiskelijalähettiläitä Studiassa
Opiskelijalähettiläämme jakavat tänä vuonna hyvien neuvojen lisäksi vegaanisia nallekarkkeja, joissa on biohajoavat kääreet.

Tänä vuonna messuilla kuullaan myös Perttu Pölösen puheenvuoro. Pölönen on kävelevä esimerkki poikkitieteellisyydestä ja -taiteellisuudesta. Hän on akateemisesti koulutettu säveltäjä Sibelius-Akatemiasta, mutta on opiskellut myös eksponentiaalisia teknologioita Piilaaksossa.

Perttu Pölösen puheenvuoro “Tulevaisuuden lukujärjestys” kuullaan 4.12. klo 13.30 Inspis-lavalla ja sen jälkeen hänet voi tavata Tampereen messuosastolla.

Lisätietoja tapahtuman sivuilla