Tervetuloa ilmaiseen webinaariin puhtaanapidosta ja hygieenisistä työtavoista!

Täsmäisku siivoukseen - Puhtaanapito ja hygieeniset työtavat uudessa normaalissa

Tampereen ammattikorkeakoulu
PaikkakuntaWebinaari
3.6.2020 11.00–12.00
Ilmoittautumisaika päättyy 2.6.2020,20.55
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Ilmainen webinaari tarjoaa vinkkejä työpaikan ja muiden julkisten tilojen puhtaanapitoon ja hygieenisiin työtapoihin toimialaan katsomatta.

"Uudessa normaalissa" puhtaanapidon ja hygieenisten työtapojen merkitys on entisestään korostunut. Puhtaanapidon webinaari on suunniteltu tuomaan todennettua tietoa riittävästä hygienian tasosta. Webinaarin tavoitteena on varmistaa, että organisaatiossasi osataan toimia tavoilla, joiden avulla tiloja käyttävät ihmiset pysyvät terveinä.

Täsmäisku siivoukseen -webinaari vahvistaa ja tehostaa erilaisissa yrityksissä ja julkisissa tiloissa työskentelevien taitoja hygienian hallinnassa. Webinaarin osallistujat saavat valmiuksia toimia niin puhtaanapidon kuin asiakaspalvelun tehtävissä oikeilla työmenetelmillä ja turvallisesti. Webinaari tuo tieteellisesti todennettuja tuloksia ja selkeitä toimintatapoja epävarmuuden keskelle.

Webinaarissa saat vinkkejä työpaikan ja muiden julkisten tilojen puhtaanapitoon ja hygieenisiin työtapoihin toimialaan katsomatta. Erityisen hyödyllinen se on ravintola-alalla työskenteleville, jotka liiketoiminnassa olleen tauon jälkeen haluavat varmistaa asiakkaidensa turvallisuuden ja todentaa yrityksensä puhtaanapidon olevan riittävää.

Ilmoittaudu webinaariin e-lomakkeella

Täsmäisku siivoukseen -konsultaation voi myös tilata yrityskohtaisesti paikan päälle. Käymme tällöin läpi yrityksen tilat ja yrityskohtaiset puhtaanapidon haasteet. Räätälöimme koulutuksen pituuden ja laajuuden yrityksen tarpeiden mukaan. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Johanna Koivulampi-Howard

Asiakkuuspäällikkö