Tasavallan presidentti tutustui Tampereen korkeakouluyhteisöön virtuaalivierailulla

Julkaistu 11.6.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Rehtori Mari Walls
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö teki keskiviikkona 10.6. virtuaalivierailun Tampereen korkeakouluyhteisöön. Presidentin kanssa keskustelivat rehtorit Mari Walls ja Markku Lahtinen, yliopiston vararehtorit Juha Teperi ja Marja Sutela sekä ylioppilaskunta TREYn hallituksen puheenjohtaja Annika Nevanpää.

Tapaamisessa keskusteltiin Tampereen korkeakoulufuusion etenemisestä, pandemiakevään kokemuksista ja muista ajankohtaisista asioista.

- Meillä oli kunnia saada Tasavallan presidentti vierailulle. Keskustelu oli välitöntä ja oli hienoa huomata, miten tutkimus, opetus ja osaaminen olivat keskustelun ytimessä. Presidenttiä kiinnosti myös yliopiston ja ammattikorkeakoulun uudentyyppinen yhteistyö, kertoo Mari Walls.

Tasavallan presidentin kanslian uutinen vierailusta

Videotallenne Tampereen-vierailusta Tasavallan presidentin kanslian sivuilla

Kuva: Jonne Renvall