Tampereen yliopiston normaalikoulun vuosiluokkien 7-9 oppilaiden ja lukiolaisten opetuksen järjestäminen 16.3.2020 alkaen

Julkaistu 14.3.2020

Koronavirustartunnan leviämisen hillitsemiseksi Normaalikoulun lukiossa siirrytään etäopetukseen maanantaista 16.3.2020 alkaen ja vuosiluokkien 7-9 oppilaille tarjotaan mahdollisuus etäopetukseen 16.3.-27.3.2020 väliseksi ajaksi. Kaikki 1.-6. luokkien oppilaat käyvät koulua normaalisti. Sama menettelytapa on kaikissa Tampereen kaupungin kouluissa ja lukioissa.

Ylioppilaskirjoituksissa noudatetaan ylioppilastutkintolautakunnan ohjeita ja tämänhetkisen tiedon mukaisesti kokeet järjestetään muuttuneen aikataulun mukaisesti 16.3.-20.3.2020 normaalisti.

Pyydämme huoltajia ja oppilaita seuraamaan Wilmaa, jonka kautta on lähetetty tarkentavat ohjeet.

Lisätietoja: johtava rehtori Vesa Toivonen (vesa.toivonen [at] tuni.fi (vesa[dot]toivonen[at]tuni[dot]fi))