Tampereen yliopiston Ikääntymisen tutkimuksen symposium 2019

Ajankohta4.6.2019 6.00–14.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma

Tutkimuksella parempaan vanhuuteen!

Pitkä ikä on ihmiskunnan suurin saavutus, mutta myös tämän hetken suuri globaali haaste. Tampereen yliopistossa tehdään monenlaista vanhenemiseen ja ikääntyvään yhteiskuntaan kohdistuvaa tutkimusta. Yliopistossamme on paljon myös sellaista tutkimusta, jolla on toistaiseksi tunnistamatonta potentiaalia vastata ikääntyvän yhteiskunnan haasteisiin. Yhteistyöllä ja verkostoitumalla vahvistamme tutkimuksemme tuloksellisuutta ja näkyvyyttä.

Tule tutustumaan muihin tutkijoihin ja kertomaan omasta tutkimuksestasi. Luodaan yhdessä uusia keinoja vastata ikääntyvän yhteiskunnan haasteisiin ja vahvistetaan Tampereen yliopiston monitieteistä ikääntymistutkimusta.

TAU-AGE -symposium pidetään yliopiston keskustakampuksella Päätalolla, Kalevantie 4. Symposiumissa on plenary-luentoja, temaattisia sessioita ja posterinäyttely. Tilaisuuden järjestää Gerontologian tutkimuskeskus (www.gerec.fi).

Ohjelmatiedot ja ilmoittautuminen tapahtuman verkkosivuilla:

Lisätietoja: Kirsi Lumme-Sandt, kirsi.lumme-sandt [at] tuni.fi

Käytännön järjestelyt: utaconferences [at] uta.fi (congress[at]tuni[dot]fi)

Gerontologian tutkimuskeskus GEREC