Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelijoiden yhdessä asumisyksikössä koronavirustartuntoja

Julkaistu 2.3.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kuvituskuva
Yliopisto ja TAMK ovat olleet yhdessä terveysviranomaisten kanssa yhteydessä asumisyksikön asukkaisiin. Asukkaille on tiedotettu testimahdollisuuksista ja testausjärjestelyistä sekä karanteeniin liittyvistä ohjeista ja määräyksistä.

Yliopisto ja TAMK jatkavat säännöllistä yhteydenpitoa opiskelijoihin ja antavat tarvittavaa neuvontaa, ohjausta ja tukea.

Tartuntatautiviranomaiset jatkavat mahdollisten tartuntaketjujen selvittämistä. Tampereen korkeakouluyhteisö muistuttaa, että kaikkia pandemiaan liittyviä turvallisuusohjeita on erittäin tärkeää noudattaa niin kampuksilla liikuttaessa kuin myös vapaa-ajalla.

Yliopisto ja TAMK toimivat voimassa olevan viranomaisohjeistuksen mukaan ja ohjeistavat opiskelijoita kattavasti ja ennakoivasti koronaturvallisuuteen liittyvissä kysymyksissä.

Lisätiedot:

Johtaja Jukka Mäkinen, koulutus ja oppiminen, Tampereen yliopisto
puh. 050 5644886, jukka.makinen [at] tuni.fi

Vararehtori Päivi Karttunen, koulutuksen ja oppimisen palvelut, Tampereen ammattikorkeakoulu
puh. 050 5685358, paivi.karttunen [at] tuni.fi