Tampereelle oma Alumni Ambassador -ohjelma

Julkaistu 29.1.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Suvi Haimi
Sulapac Oy:n toimitusjohtaja Suvi Haimi on yksi seitsemästä korkeakouluyhteisön Alumni Ambassador -ohjelmaan lupautuneista Tampere Alumneista.
Tampereen kaupungin Tampere Ambassadors -ohjelma kerää yhteen joukon kansainvälisesti orientoituneita eri alojen osaajia, joita yhdistää alansa asiantuntijuus ja rakkaus Tamperetta kohtaan. Tampere Ambassador on kunniatitteli, joka kertoo vankoista suhteista itselle tärkeään kaupunkiin sekä halusta olla osa Tampereen tarinaa.

Mukana Ambassadors-ohjelmassa on myös oma Tampere Alumni Ambassador -ryhmä, johon on kutsuttu nimekkäitä Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun alumneja. He ovat mukana kehittämässä korkeakoulujen ja yhteiskunnan välistä vuorovaikutusta, tukemassa tunnettuutta, opetus- ja tutkimustyötä sekä kansainvälistä yritysyhteistyötä. Tutustu Tampereen kaupungin sivuilla  Alumni Ambassador -toimintaan.

Lisätietoja Tampere Alumni Ambassador -toiminnasta:

Tampere Alumni -tiimi

sähköposti: alumni [at] tuni.fi