Tampere Chamber Music -festivaali

22.1.2020 22.00–25.1.2020 22.00
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Kuva TCM-festivaalin luennoitsijoista
Kamarimusiikkia, tanssia ja tiedettä tarjoava Tampere Chamber Music -festivaali järjestetään 23.-26. tammikuuta 2020. Suurin osa ohjelmistosta on Tampere-talossa ja Tampereen Musiikkiakatemialla. Mukana järjestelyissä on myös Tampereen korkeakouluyhteisö.

Tampere Chamber Music –festivaali on kamarimusiikkia ja hyvinvointia uniikilla tavalla yhdistävä festivaali.

Festivaali rakentuu konserteista, luennoista, Mestarikursseista ja workshopeista. Mukana on myös palvelutalo- ja sairaalakonsertteja. Musiikkia ja tanssia viedään myös heille, jotka eivät pääse itse konserttisaleihin.

Vuoden 2020 tapahtumat sijoittuvat pääsääntöisesti Tampere-talolle. Mukana on niin maksullista kuin maksutontakin ohjelmaa.

Tutustu festivaalin koko ohjelmaan tampere-talo.fi/tcm2020.

Huomaa opiskelijahinnat!

Liitteet

Järjestäjä

Yhteistyössä Jenny ja Antti Wihurin rahasto, Tampereen korkeakoulut, Suomen Musiikkilääketieteen yhdistys ja Tampere-talo