Tamkon Emmi Lainpelto valittiin valtakunnallisen SAMOKin puheenjohtajaksi 2022

Julkaistu 29.10.2021
Tampereen ammattikorkeakoulu
Emmi Lainpelto.
Suomen opiskelijakuntien liitto SAMOKin puheenjohtajaksi vuodelle 2022 on valittu Emmi Lainpelto Tampereen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta Tamkosta.

Emmi Lainpelto on tietojenkäsittelyn opiskelija TAMKissa ja toimii nyt toista vuotta opiskelijakuntansa puheenjohtajana.

SAMOKin puheenjohtajavaali pidettiin liittokokouksessa torstaina 28.10. Emmi Lainpelto kiittää luottamuksesta ja odottaa innolla mahdollisuutta päästä tekemään työtä kaikkien AMK-opiskelijoiden hyvinvoinnin ja edunvalvonnan puolesta.

Tampereen ammattikorkeakoululla, Tamkolla ja kaikilla niiden ihmisillä on ollut suuri rooli työssäni opiskelijoiden edunvalvonnan parissa. Kiitos kaikille tuesta, nyt katseet kohti tulevaa, kommentoi Emmi Lainpelto.

Liiton varapuheenjohtajaksi valittiin Rico Martikainen Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta Kaakosta.

Ammattikorkeakoulujen opiskelijakuntien kattojärjestönä toimiva SAMOK koostuu 23:sta opiskelijakunnasta. Lokakuun 2021 liittokokous on SAMOKin 26:s.

Lisätietoja

Emmi Lainpelto, SAMOKin hallituksen puheenjohtaja 2022, p. 044 082 6560, emmi.lainpelto [at] tuni.fi

Oona Löytänen, SAMOKin hallituksen puheenjohtaja 2021, p. 050 389 1000, oona.loytanen [at] samok.fi

#samok25 #amkopiskelijat #tamko #TAMK_UAS