TAMKin valmistumisjuhlat klo 10 ja klo 13

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Omenapuunkukka_Saara Lehtonen
Kevätkaudella valmistuvien suuren määrän vuoksi järjestetään TAMKin pääkampuksen juhlasalissa kaksi peräkkäistä valmistumisjuhlaa lauantaina 8.6.2019.

Ensimmäinen juhla alkaa kello 10.00 ja on tarkoitettu tekniikan ja liikenteen sekä luonnonvara-alalta 31.12.2018–31.5.2019 valmistuneille.

Toinen juhla alkaa kello 13.00 ja on tarkoitettu kaikilta muilta aloilta 31.12.2018–31.5.2019 valmistuneille.

Molempien juhlien ohjelma on saman sisältöinen ja kokonaiskesto on noin kaksi tuntia.

•    Yhteinen tilaisuus juhlasalissa, kesto noin tunnin
•    Todistusten ja stipendien jako (tilat ilmoitetaan juhlassa jaettavassa ohjelmalehtisessä)
•    Kahvitarjoilu Campusravitan ravintolassa

Kutsua valmistumisjuhlaan ei lähetetä erikseen, vaan tieto osallistujista vieraineen kysytään tutkintotodistuksen hakulomakkeella. Valmistumisjuhla on vain juhlaan ennakkoon ilmoittautuneille.

Pysäköinti juhlapäivänä on sallittu kaikilla TAMKin merkityillä pysäköintipaikoilla pois lukien numeroidut paikat. Maksullisia paikkoja löytyy uudesta TAYSin pysäköintihallista.

TAMKin nettisivulla julkaistaan 31.5.2019 niiden toukokuussa valmistuvien nimet, jotka ovat antaneet luvan nimensä julkaisemiseen.

Lisätietoja:
opintotoimisto.tamk [at] tuni.fi