TAMKin Pelimessut

Ajankohta25.4.2019 7.00–12.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tervetuloa testaamaan pelejä TAMKin pääkampukselle!

TAMKin tietojenkäsittelyn koulutus (TIKO) järjestää Pelimessut TAMKin pääkampuksella. Ensimmäisen vuoden noin 90 opiskelijaa ovat tehneet tiimeissä tammikuusta lähtien mobiilipelejä, joilla pyritään istumisen sijaan saamaan korkeakouluopiskelijat liikkumaan arjessa enemmän.

Asiakkaana peliprojektissa on Tampereen ammattikorkeakoulun hanke "Mikä saa mut liikkumaan?". Pelejä valmistuu yhteensä 19 kappaletta ja opiskelijat esittelevät niitä messuilla sekä suomen että englannin kielellä omilla ständeillään ja pelipitsauksissa. Pelit ovat ladattavissa pelimessupäivänä ja sen jälkeen ilmaiseksi android-laitteeseen Google Play Kaupasta.

Lisätietoja:

Tampereen ammattikorkeakoulu, tietojenkäsittelyn koulutus

lehtori Toni Männistö, toni.mannisto [at] tuni.fi (toni[dot]mannisto[at]tuni[dot]fi), 050 336 3687

koulutuspäällikkö Mira Grönvall, mira.gronvall [at] tuni.fi (mira[dot]gronvall[at]tuni[dot]fi), 040 708 7381

Mikä saa mut liikkumaan? -hankkeen projektipäällikkö Anne Ketola, anne.r.ketola [at] tuni.fi (anne[dot]r[dot]ketola[at]tuni[dot]fi, )p. 040 572 7881

TAMKin tietojenkäsittelyn koulutus

Kaikille kiinnostuneille