Ajassa

Talouspalveluiden palvelut kesällä 2021

Talouspalvelut palvelevat myös kesällä, mutta palvelu on normaalia rajatumpaa ja vastausaika voi olla normaalia pidempi. Pyydämme huomioimaan tämän jo etukäteen ja olemalla yhteydessä mahdollisimman hyvissä ajoin.

Tiedekuntien talouspalvelut   

Kesäaikana tiedekuntien talouspalvelut toimivat rajatulla henkilöstöllä. Akuutit ja kiireelliset asiat pyritään hoitamaan sijaisjärjestelyillä. Tiedekunnan tulos- ja ennusteraportoinnissa on heinäkuussa katko. Mikäli raportoinnille on tarvetta, pyydetään olemaan hyvissä ajoin yhteydessä tiedekunnan talousasiantuntijaan.  

Yhteydenotot aina oman tiedekunnan talouden asiointisähköpostiin, jotta sijaistukset pystytään huomioimaan.  

 

BEN-talous.tau [at] tuni.fi

EDU-talous.tau [at] tuni.fi

ENS-talous.tau [at] tuni.fi

ITC-talous.tau [at] tuni.fi

MAB-talous.tau [at] tuni.fi

MET-talous.tau [at] tuni.fi

SOC-talous.tau [at] tuni.fi   




Palveluyksiköiden taloustuki (PATA)  

Palveluyksiköiden taloustukihenkilöt lomailevat pääsääntöisesti heinäkuun ajan. Kesäkuun tulos- ja ennusteraporttia ei toimiteta lainkaan, samoin palvelualueiden toinen kvartaaliraportti toimitetaan vasta elokuussa. Heinäkuun kiireellisissä tapauksissa saila.kulmala [at] tuni.fi auttaa kaikkia yksikköjä 9.7. asti ja tämän jälkeen jukka.annala [at] tuni.fi heinäkuun loppuun asti.  

 

Matkatiimi  

Matkatiimi palvelee kesäajan osittain rajoitetusti heinäkuun ajan (viikoilla 26-30).


Matkakoordinaattorit ilmoittavat tiedekunnittain omat loma-ajankohtansa sekä sijaisjärjestelyt kesäkuun alussa.  

Toivottavaa on, että mahdolliset matkoihin liittyvät asiat hoidetaan oman matkakoordinaattorin kanssa ennen lomakautta.   

Matkavaraukset (lennot, junaliput, hotellit) varataan joko suoraan CWT:n itsevarausjärjestelmä myCWT:stä tai suoraan matkatoimiston palvelutiimistä: CWT:n palvelutiimi, puh. 0205 615 670, hanselteam.fi [at] contactcwt.com  

 

Ostolaskut  

Keskitetty ostolaskutiimi palvelee rajatulla henkilöstöllä heinäkuun ajan.  

Martti-käyttäjän tulee asettaa sijaistus päälle oman poissaolon ajaksi, jotta laskut tulee käsiteltyä myös vuosiloman aikana.  

Kesän aikana tulee suhtautua kriittisesti laskuihin, jotka tulevat nopealla maksutoimeksiannolla tai maksutoimeksiannolla suoraan johdolta. Näiden osalta tulee varmistaa laskun oikeellisuus vähintään puhelinsoitolla toimeksiannon lähettäjältä.  

Toivottavaa on tehdä tavaroiden tilaukset hyvissä ajoin, jotta laskujen käsittely ennätetään hoitamaan ennen lomakautta. Tilausta tehdessä tulee antaa laskutusohjeen mukaiset tiedot: Ostolaskut ja laskutustiedot. Mikäli teet hankintoja luottokorttilla kesän aikana, huolehdithan että kuitit ja dokumentit ovat ostolaskutiimin käytettävissä laskun käsittelyä varten.  

Yhteydenotot aina oman tiedekunnan / palveluyksikön ostolaskutiimin asiointisähköpostiin:


BEN-ostolaskut [at] tuni.fi

EDU-ostolaskut [at] tuni.fi

ENS-ostolaskut [at] tuni.fi

ITC-ostolaskut [at] tuni.fi

MAB-ostolaskut [at] tuni.fi

MET-ostolaskut [at] tuni.fi

SOC-ostolaskut [at] tuni.fi

LABS-ostolaskut [at] tuni.fi

Tiha-ostolaskut [at] tuni.fi

EDUL-ostolaskut [at] tuni.fi

ostolaskut [at] tuni.fi (Yleispalvelut, LANG, YOK)  

 

Kirjanpito  

Kirjanpidossa on rajattua palvelua saatavilla 12.7.-8.8. välisenä aikana. Käyttöomaisuuden osalta on 5.7.-30.7. kesätauko.  

Yhteydenotot pyydetään käteismaksujen osalta tekemään viimeistään 2.7. mennessä, jotta rahatilaukset ehditään tekemään ajoissa ja sopimaan rahan jakaminen eteenpäin saajalle.  

Lisätietoja tarvittaessa: talous.tau [at] tuni.fi  




Laskutus, projektien perustaminen ja ylläpito  

Projectservices-tiimissä on rajattua palvelua kesän ajan lukuun ottamatta 5.-30.7., jolloin projectservices-palvelut ovat kesätauolla. Loman aikana voit olla yhteydessä sähköpostilla projectservices.tau [at] tuni.fi, palaamme asiaan loman jälkeen.  

Pienlaskutus hoidetaan normaalisti, mutta maksukehotus- ja perintäasiat ovat kesätauolla 19.7.-17.8. välisen ajan. Lisätietoja tarvittaessa sähköpostilla: projectservices.tau [at] tuni.fi




TAMKin talous-, projekti- ja hankintapalvelut  

TAMKin talous-, projekti- ja hankintapalvelut palvelevat myös kesällä, mutta palvelu on normaalia rajatumpaa ja vastausaika voi olla normaalia pidempi. Pyydämme huomioimaan tämän jo etukäteen olemalla yhteydessä mahdollisimman hyvissä ajoin palvelupyyntöjen osalta.   

Kesällä paikallaolijat tavoittaa parhaiten yhteisistä sähköpostisoitteestamme:


Hankinta-asiat: hankinnat.tamk [at] tuni.fi


Projekteihin liittyvät asiat: projektit.tamk [at] tuni.fi


Muut talouteen liittyvät asiat: talous.tamk [at] tuni.fi    




Hankinnat  

Hankintapalveluita on saatavilla koko kesän ajan, mutta rajoitetusti 14.6.-13.8.  

Varsinaisten kilpailutusten ajoittamista lomakuukausille tulee välttää, koska sekä toimittajat että tarjousten käsittelijät TAU:n yksiköissä lomailevat.  

Lisätietoja tarvittaessa sähköpostilla: hankinnat [at] tuni.fi  




SoleTM / Työajan kohdentaminen  

Kaikki tukipyynnöt osoitteeseen https://helpdesk.tuni.fi, tuki kuitenkin lomailee 17.7.-2.8. ajan. Käytännön opastusta järjestelmän käytöstä saa paikalla olevilta talouden lähipalveluilta.  


 

Uusimmat uutiset kategoriassa Ajassa

Uusimmat uutiset