Suuri KOT-KOT-MIAU

Kielisuomi
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
kotkotnaty.jpg
Eläimellisen seikkailun kasvimaalla toteuttavat yhteistyössä Tampereen yliopiston teatterityön tutkinto-ohjelma Näty ja Tampereen Työväen Teatteri

Suuri KOT-KOT-MIAU on eläimellinen seikkailu kasvimaalla ja sen liepeillä.

Hylätyn talon asukit kissa ja kanalasta karannut kana ovat ongelman edessä: kanan kaalit eivät kasva! Mitä kana on unohtanut ja kuka kumma luuraa jättömaalla?

Keskellä multakasaa ei voi välttyä hihkaisulta, kun Nätyn opiskelijat johdattavat meidät koivesta pitäen, tuntosarvet pystyssä sinne, missä taimet tuntuu tassun alla ja sinusta voi tulla niin helposti kukkea kaali tai hurja kissapeto. KOT-KOT-MIAUSSA ihmetellään meidän olioiden kutkuttavaa kummallisuutta ja perustarpeiden kauneutta.

”Silloin meillä hyvin pyyhkii,

kun kaikkialla kuhisee, suhisee ja puhisee

kun kaikkialla kihisee, sihisee ja pihisee”

Suuri KOT-KOT-MIAU sopii hyvin viikonlopun ajanvietteeksi koko perheelle. Suositusikä on kolme vuotta, mutta rikas kieli ja oivaltava huumori ilahduttavat myös isompia lapsia ja aikuisia. Esitykset lauantaisin ja sunnuntaisin. Teatterissa turvavälikatsomo ja maskisuositus.

Konsepti Samuli Nordberg, Heini Kiamiri, Janne Teivainen, Hanna-Kaisa Tiainen ja työryhmä

Käsikirjoitus Hanna-Kaisa Tiainen

Ohjaus Samuli Nordberg

Lavastus- ja pukusuunnittelu Heini Kiamiri

Valo- ja äänisuunnittelu Janne Teivainen

Näyttämöllä Nätyn 2. vuosikurssin opiskelijat Eero-Heikki Puustinen, Katriina Lilienkampf, Miika Suonperä ja Vilma Sippola

Yhteistyössä Tampereen yliopiston teatterityön tutkinto-ohjelma Näty ja Tampereen Työväen Teatteri

Suosittelemme 3-vuotiaista alkaen aikuisiin.

Kesto noin 40 minuuttia (ei väliaikaa).

Teatterityön tutkinto-ohjelma Näty

Teatterisihteeri Tuula Parviainen, puh. 040 1901 522