Sustainable Industry Ecosystem (SIE) -hankkeen loppuseminaari

PaikkakuntaTampereen yliopisto, Korkeakoulunkatu 7, Hervannan kampus, Kampusareenan auditorio,
8.12.2022 7.30–13.30
Ilmoittautumisaika päättyy 6.12.2022,21.59
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
sie_logo_600px.jpg
Ekosysteemit tarvitsevat teollisuutta, tutkimusta ja koulutusta − yhdessä voimme ratkaista haasteita! Tule kuuntelemaan Suomen Akatemian rahoittaman Sustainable Industry Ecosystem (SIE) -projektin tuloksia ja kehittämään kanssamme ideoita Euroopan komission hankehakuun.

SIE-hanke (2021-2022) tukee vihreää, kiertotalouteen suuntautunutta ja kestävää digitaalista muutosta suomalaisissa teollisuuden alan pk-yrityksissä.

SIE-hanke on osa kansallisen SIX — Sustainable Industry X -aloitteen rakentamista. SIE-hanke muodostaa SIX Research Ecosystem (SIRE) -nimisen avoimen, neutraalin tutkimuksen toimijoiden yhteistyöverkoston. SIRE keskittää toimintaa siihen, miten kansalliset tutkimustoimijat voivat auttaa suomalaista teollisuutta saavuttamaan työ- ja elinkeinoministeriön Tekoäly 4.0 -ohjelman visioon kirjatut tavoitteet. Sen tavoitteena on tehdä Suomesta kaksoissiirtymän suunnannäyttäjä.

Loppuseminaarin ohjelma 8.12.2022 klo 9.00−16.00

Paikka: Tampereen yliopisto, Korkeakoulunkatu 7, Hervannan kampus, Kampusareenan auditorio

9.00 Aamukahvit

9.30 SIE-hankkeen esittely, professori Minna Lanz