Suomen Pankin pääjohtajan vierailuluento

PaikkakuntaKalevantie 4, 33100 Tampere
Keskustakampus, Päätalo ls. A1 (2. kerros)
17.5.2019 11.00–13.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Miten oma talous ja kansantalous pidetään kestävällä pohjalla

Suomen Pankin pääjohtaja Olli Rehn vierailee Tampereen yliopistolla luennoimassa opiskelijoille. Vierailuluennolla käsitellään sitä, miten oma talous ja kansantalous pidetään kestävällä pohjalla. Luennolla käsitellään muun muassa oman talouden kestävyyttä maksamisen murroksessa, Suomen ja Euroopan talouden kestävyyttä sekä Suomen Pankin roolia näissä kysymyksissä.

Pääjohtajan luennon jälkeen keskustelu tilaisuudessa jatkuu taloustieteen ja politiikantutkimuksen opiskelijoiden ennakkokysymysten sekä yleisökysymysten pohjalta, joten yleisölläkin on mahdollisuus esittää kysymyksiä pääjohtajalle. Yleisö voi myös lähettää tilaisuudessa keskusteltavaksi tarkoitettuja kysymyksiä ennakkoon taloustieteen ainejärjestön puheenjohtajalle.

Tilaisuus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille, tervetuloa!

Kuva: Karoliina Vuorenmäki / Suomen Pankki

Järjestäjä

Johtamisen ja talouden tiedekunnan opiskelijajärjestö Johto ry (ent. JKY ry) yhdessä taloustieteen (Pareto ry) ja politiikantutkimuksen (Iltakoulu ry) ainejärjestöjen kanssa.