Suomen Pankin pääjohtajan vierailuluento

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
suomen-pankin-paajohtajan-vierailuluento.jpg
MITÄ: Suomen Pankin pääjohtaja Olli Rehnin vierailuluento MISSÄ: Päätalo, LS A1 MILLOIN: 9.3.2020, kello 11:00-12:00 MITÄ MAKSAA: Ei mitään! MIKSI: Koska jokaisen tulisi olla perillä sekä maailmantaloudesta että omasta taloudestaan.

Kalenterit ja highlighterit esiin, yliopistollemme saapuu Suomen Pankin pääjohtaja Olli Rehn pitämään vierailuluennon heti neljännen periodin alkuun! Otsikolla ”Miten oma talous ja kansantalous pidetään kestävällä pohjalla” järjestettävällä luennolla käsitellään ajankohtaisia aiheita omaan talouteen liittyen, sekä kurkataan globaalin talouden monimutkaiseen mutta ehdottoman kiinnostavaan maailmaan.

Luennon lopuksi osallistujilla on mahdollisuus esittää pääjohtajalle omia kysymyksiä. Osa kysymyksistä valitaan etukäteen, joten mikäli mieleesi juolahtaa jo ennen tapahtumaa joku visainen ongelma, johon kaipaat vastauksen, laitathan sen sähköpostilla osoitteeseen puheenjohtaja.paretory [at] gmail.com.

Tampereen yliopiston taloustieteilijöiden ainejärjestö Pareto ry

puheenjohtaja.paretory@gmail.com