Studia Generalia: Olli Kortekangas - Sydämen puhetta sydämelle

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
ollikortekangas.jpg
Dietrich Bonhoeffer (1906–1945) oli yhteiskunnallinen vaikuttaja; saksalainen pappi ja teologi, joka toimi aktiivisesti natsismin vastaisessa kirkollisessa vastarintaliikkeessä. Luentosarja avaa ja syventää Bonhoefferin aikakautta sekä ajatusmaailmaa nykypäivään.

Porin yliopistokeskus ja Porin Teljän seurakunta toteuttavat yhteistyössä Dietrich Bonhoefferiin liittyvän Studia Generalia -luentosarjan huhtikuussa v. 2021. Luennoitsijoina ovat säveltäjä Olli Kortekangas, johtava asiantuntija, dosentti Tomi Karttunen, toimittaja ja tutkija Elina Sana, sekä professori ja Turun Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja Markku Jokisipilä.

keskiviikko 14.4.2021 klo 18.00

Olli Kortekangas, säveltäjä: Sydämen puhetta sydämelle - näkökulmia ihmisäänelle säveltämiseen ja Ende und Beginn -oopperaan.

Kommentaattorina yliopisto-opettaja Pirita Frigren (Turun yliopisto, Kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen tutkinto-ohjelma)

Seuraa tilaisuutta Porin yliopistokeskuksen YouTube-kanavalla.

Luentotallenne on katsottavissa Porin yliopistokeskuksen YouTube-kavalla kahden viikon ajan.

Porin yliopistokeskus

Miina Yliluoma, miina.yliluoma@tuni.fi