Sinun kirjastopalvelusi - henkilöstökoulutus TAMKissa 7.11.

Julkaistu 28.10.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Ihmisiä istuskelee kirjaston sohvilla lukemassa.
Tiedätkö, miten laajat palvelut ja e-aineistokokoelman Tampereen korkeakouluyhteisö tarjoaa käyttöösi? Esittelemme sinun tarpeidesi mukaan kaikkia monialaisen ja laajan kokoelmamme verkkopalveluita ja kirjaston tarjoamia tietokantoja.

Mitä: Kirjastopalveluiden esittelyä juuri sinun tarpeitasi varten

Missä: TAMK Pääkampus, G2-07, kirjaston ryhmätyötila

Milloin: torstaina 7.11. klo 8.00-8.30

lmoittaudu koulutuksiin viimeistään edellisenä päivänä osoitteeseen opetus.kirjasto [at] tuni.fi (opetus[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi).

Ota oma tietokone mukaasi. Kerro meille myös toiveesi ja tarpeesi, niin voimme kehittää kirjastopalveluja tarpeidesi mukaiseksi.

Tervetuloa!

E-aineistojen etäkäyttö Tampereen yliopiston tai ammattikorkeakoulun ulkopuolelta tapahtuu HAKA-kirjautumisella > valitse kotiorganisaatioksi kirjautumisessa Tampereen korkeakoulut -Tampere universities > käytä Tuni-tunnuksia.

Kirjaston hankkimiin tietokantoihin pääset parhaiten alakohtaisista oppaistatietokantalistasta tai e-lehdet listasta