Henkilö lukee puhelimesta uutisia nojaten pöytään

Seuraa meitä

Haluatko kuulla mitä meillä tapahtuu? Olemme aktiivisesti läsnä sosiaalisen meidan kanavissa. Yhteisössämme ilmestyy myös useita uutiskirjeitä joissa kerromme laajasti kumppaneille ja alumneille mitä meillä tapahtuu niin tieteen, koulutuksen kuin tapahtumien saralla.

Sosiaalisen median kanavamme

X (aiemmin Twitter): @TampereUni
Instagram: @tampereuni

Tampereen ammattikorkeakoulu

X (aiemmin Twitter): @TAMK_UAS
Instagram: @tamk_uas
TikTok: @tamk_uas

Korkeakouluyhteisö

Yhteistyö|Kumppanuudet|Jatkuva oppiminen #Tree
@kehityosaajana
LinkedInTwitter

Tampere Alumni -verkostoFacebook

Uutiskirjeemme

Emmi Nuorgam on Tampereen ammattikorkeakoulun alumni.

Alumni

Oletko opiskellut tai työskennellyt Tampereen yliopistossa, Tampereen teknillisessä yliopistossa, Tampereen ammattikorkeakoulussa tai näiden edeltäjissä? Jos olet, kuulut yli 100 000 alumnimme joukkoon ja korkeakouluyhteisöömme. Alumni -uutiskirjeen saat liityttyäsi yliopiston tai TAMKin alumnirekisteriin.

juniversity - tiedettä ja toimintaa lapsille sekä nuorille

Juniversity - tiedettä ja toimintaa lapsille sekä nuorille

Mitä hyötyä eri tieteistä on? Mikä yllättää, mikä innostaa? Tampereen yliopiston lasten ja nuorten oma Juniversity kutsuu testaamaan ja tekemään, oivaltamaan ja innostumaan.

Kahdeksankerroksinen Kampusareena Hervannan kampuksella on ekologinen monikäyttäjätalo.

Momentti

Kiinteistö- ja rakennusalan vaikuttaja, tule mukaan kuulemaan mitä alalla tapahtuu tieteen ja tutkimuksen saralla. Momentti on Rakennetun ympäristön tiedekunnan 5-6 kertaa vuodessa ilmestyvä uutiskirje.

Hämmästynyt mies lukemassa uutisia

Osaamisen kehittäjät

Ajankohtaista asiaa täydennyskoulutuksista ja muusta oman osaamisen kehittämisestä jo työelämässä oleville.

Uutinen TAOKIsta 2

TAMK Ammatillinen opettajakorkeakoulu (TAOK)

Ammatillisen opettajakorkeakoulun uutisia kaikille ammatillisesta opettajuudesta kiinnostuneille.

Uutiskirje yliopiston lahjoittajille

Uutiskirjeessä kerrotaan yliopiston tekemästä merkityksellistä, maailmaa muuttavasta tutkimuksesta ja koulutuksesta, joita lahjoittajamme ovat osaltaan mahdollistamassa.

Osallistu verkostoitumistapahtumiimme tai tule mukaan hankekokonaisuuksiin

Yhteistyön tekijät

Vinkkejä ajankohtaisista tapahtumista, palveluista ja yhteistyömahdollisuuksista yrityksille ja yhteisöille.