Saavutettavuus digitaalisessa yhteiskunnassa – Koulutuslanseeraustilaisuus

Ajankohta20.5.2021 8.00–10.00
Kielienglanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Olemme avaamassa kaikille ilmaiseksi suoritettavan kurssin saavutettavuuden perusteista. Saavu paikalle kuulemaan mitä kaikkea koulutuksemme pitää sisällä ja miksi juuri sinun pitäisi oppia lisää saavutettavuudesta.

”Saavutettavuus digitaalisessa yhteiskunnassa” on ainutlaatuinen kokonaisuus sekä suomen että koko maailman mittakaavassa. Opintokokonaisuus käsittelee saavutettavuutta useasta eri näkökulmasta ja keskittyy kattavasti useaan eri osa-alueeseen.

Tilaisuuden aikana koulutuksen esittelyn lisäksi seuraavat puhujat tulevat pohtimaan saavutettavuuden ja koulutuksemme merkitystä:

• Mari Walls – Tampereen yliopiston rehtori
  • Hanna Gorschelnik – Toiminnanjohtaja Kieliasiantuntijat ry
  • Mark Häkkinen – Director of Digital Accessibility, PhD, ETS

Järjestäjä

Tilaisuuden järjestää TACCU, joka on poikkitieteellinen saavutettavuustutkimukseen ja koulutukseen erikoistunut ryhmä Tampereen korkeakouluyhteisössä. Lisää ryhmän toiminnasta voit lukea heidän englanninkielisiltä sivuilta research.tuni.fi/taccu/.

Tilaisuus järjestetään englanniksi, mutta kysymyksiä voi esittää myös suomeksi.

Lisätietoa Saavutettavuus digitaalisessa yhteiskunnassa -koulutuskokonaisuudesta

Koulutuskokonaisuus koostuu useammasta itsenäisesti suoritettavasta verkkokurssista. Voit valita kursseista itsellesi sopivat saavutettavuusteemat ja suorittaa ne haluamassasi järjestyksessä.