Rakennusfysiikka 2019 -seminaari

Tampere-talo
Ajankohta28.10.2019 9.00–30.10.2019 14.00
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Tampereen yliopiston rakennusfysiikan tutkimusryhmän ja Suomen Rakennusinsinöörien Liitto RIL ry:n järjestämä valtakunnallinen rakennusfysiikkaseminaari.

Tampereen yliopiston rakennusfysiikan tutkimusryhmä ja Suomen Rakennusinsinöörien Liitto RIL ry järjestävät valtakunnallisen rakennusfysiikkaseminaarin kuudetta kertaa Tampere-talolla 28.–30.10.2019. Seminaari kerää yhteen rakennusalan ammattilaisia kuuntelemaan ja keskustelemaan alan uusista tutkimustuloksista ja hyvistä käytännön ratkaisuista. Joka toinen vuosi järjestettävä rakennusfysiikkaseminaari on rakennusalan suurin ammattilaisseminaari Suomessa. Viimeksi järjestetyssä seminaarissa kävijämäärä nousi jo yli 600 henkilöön ja puheenvuoroja kuultiin lähes 100. Seminaarissa tulee tälläkin kertaa esiintymään myös kansainvälisiä keynote-puhujia.

Seminaarissa jaetaan kosteusturvallisen rakentamisen palkinto neljättä kertaa. Palkinnolla halutaan korostaa rakennusaikaisen kosteudenhallinnan ja rakenteiden kosteusteknisen toimivuuden keskeistä roolia turvallisen, terveellisen ja pitkäikäisen rakennuksen toteutuksessa. Kilpailun tavoitteena on nostaa esiin hyviä käytäntöjä, toteutustapoja ja tuotteita, joilla rakennusten kosteusturvallisuutta pyritään parantamaan. Kilpailu koskee sekä uudis- että korjausrakentamista.

Lisätietoja seminaarista ja Call for Papers -esite löytyy osoitteesta www.rf19.fi.