Quality and Industrial Innovations -tapahtuma 20.3. TAMKissa

Ajankohta20.3.2019 7.00–11.30
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Quality and Industrial Innovations -tapahtuma keskittyy laadun käsittelyyn. Mukana on useita eri yritysten edustajia sekä mielenkiintoisia puheenvuoroja. Tapahtuma järjestetään keskiviikkona 20.3. klo 9–13.30 TAMKin auditoriossa D1-04 (Kuntokatu 3).

Puhujat ja aiheet:

• klo 9.00 Tapahtuman aloitus
  • klo 9.10 Mika Salonoja (M-Files) aiheena QMS-järjestelmät ja integraatiot
  • klo 9.40 Jaana Sairanen (Trelleborg) aiheena laatujohtaminen ja laatutyökalut sekä leanilla laatua valmistusprosessiin
  • klo 10.10 Paneelikeskustelu: Jarkko Selin (ST-Koneistus), Jaana Sairanen (Trelleborg) ja Antti Lehtimäki (Parker), aiheena laatu yrityksen näkökulmista
  • klo 11.00 Lounas
  • klo 12.00 Joakim Simons (IDEAL PDM) aiheena malliperustainen tuotemäärittely ja CAD/CAM
  • klo 12.30 Sari Saxholm (VTT Mikes) aiheena mittausten luotettavuus
  • klo 13.00 Topi Juden (Fastems) aiheena Teollisuus 4.0

Liput

Hinta: 20 €

Lippu sisältää sisäänpääsyn tapahtumaan ja lisäksi lounaan TAMKin Campusravita-lounasravintolassa.

Opiskelijoille tapahtumaan vapaa pääsy (ei sisällä lounasta).

Osta liput täältä

Tapahtuman järjestää Tampereen ammattikorkeakoulu ja Mitutoyo, yhteistyössä toimivat Konevent Osk. sekä Tampereen ammattikorkeakoulun tradenomiopiskelijat.

Katso lisätietoja Facebook-tapahtumasta.