Positiivista varausta

Ajankohta29.11.2022 7.00–9.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Suomalaisella akkualalla on edessään vuosikymmenen mahdollisuus. Tule aitiopaikalle seuraamaan, miten voit olla mukana ratkaisemassa sähköistyvän maailman haasteita. Tapahtuma on tarkoitettu toisen asteen opiskelijoille ja korkeakouluissa opiskeleville.

Tapahtumassa kurkistetaan akkualan tulevaisuuteen otsikolla Rakennetaanko akuilla tulevaisuuden maailmaa? Tilaisuus järjestetään 29. marraskuuta klo 9-11 Kampusareenan A223 auditoriossa.

Tapahtuman puhujavieraina ovat johtaja Senni Huutera, EPEC, teknologiajohtaja Samu Kukkonen, Normet ja tutkimusinsinööri Jenni Rekola, Sandvik.

Tilaisuudessa vieraana myös Valmet Automotiven teknologiapäällikkö Juuso Kelkka ja yksikön päällikkö, professori Matti Vilkko Tampereen yliopistosta. Tilaisuuden juontaa Business Tampereen asiakkuusvastaava Heini Wallander.

Tapahtuma on osa työ- ja elinkeinoministeriön Positiivista varausta -kiertuetta, jonka tarkoituksena on kasvattaa ymmärrystä suomalaisen akkualan roolista sähköistyvän maailman haasteiden ratkaisemisessa. Kiertue järjestetään syksyn aikana ympäri Suomea kuudessa yliopistossa ja oppilaitoksessa. Tampereen tapahtuma on kuusiosaisen kiertueen päätöstapahtuma.

Tervetuloa mukaan - nähdään Kampusareenalla!

Tampereen yliopisto ja TEM