PIHI-hankkeen webinaari: Eväät vähähiilisiin kalvoratkaisuihin!

28.1.2021 11.30–14.00
Ilmoittautumisaika päättyy 26.1.2021,21.59
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Männyn nuoria ja vihreitä neulasia mustalla taustalla.
Tervetuloa mukaan "PIHI – Pirkanmaan vähähiiliset kalvoratkaisut" -hankkeen loppuwebinaariin, jonka teemoina ovat vähähiilisyys kilpailuetuna ja kiertotalouden ratkaisut vähähiilisyyden edistämisessä.

Kuulet inspiroivia yritysesimerkkejä ja tuoreita tuloksia PIHI-hankkeesta: mm. VTT:n uuden ekstruusiolinjaston kalvoajoista, Tampereen ammattikorkeakoulun kompostoituvuusympäristön rakentamisesta ja kompostoituvuuskokeista sekä hankkeessa valmistetuista demopakkauksista.

Lisäksi tarjoamme tulevaisuuden näkymiä niukkuustalouteen sekä katsauksen seuraavaan Euroopan aluekehitysrahaston rahoituskauteen.

Webinaari toteutetaan suorana videostriimauksena, ja osallistuminen on maksutonta.

Ilmoittaudu tilaisuuteen 26.1. mennessä. Lähetämme webinaarilinkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen tapahtuma-ajankohtaa.

Ilmoittautumislinkki ja ohjelma

Ekokumppanit, TAMK, VTT